Wij kunnen u snel adviseren of die partij betrouwbaar is
U kent het wel... Die irritante verkopers die bellen en u ongevraagd een energiecontract aanbieden. Ze verklaren vaak uw verbruik te hebben opgevraagd en een nauwkeurige vergelijking te hebben opgemaakt. Verder is het verhaal dat u alleen maar gaat besparen en géén boete betaald bij de overstap. Echter kom je later soms bedrogen uit! Het verhaal zit zo: Sinds 2 jaar kunnen tussenpersonen geen verbruik meer opvragen. Dat systeem is i.v.m. nieuwe privacywetgeving technisch onklaar gemaakt! Daarnaast betaald u meestal de maximale boete bij een overstap. Deze bedraagt €250. Daarnaast is het mogelijk dat de nieuwe leverancier een stuk duurder is in de maandlasten. U bent het slachtoffer van een cowboy!
Het is belangrijk dat u met een betrouwbare leverancier of tussenpersoon in zee gaat. Dit kunt u simpel weg doen door een klein onderzoekje in te stellen. Zoek altijd naar de reviews van een bedrijf alvorens u het contract tekent! Zo weet u of u niet voor verrassingen komt te staan achteraf.
Zowel de Consumentenbond als Kassa en Radar adviseren om jaarlijks de energie te vergelijken. Of om dit te laten doen natuurlijk. Sommige callcenters helpen klanten naar de juiste tevredenheid. Echter zijn er de laatste tijd vele zogenaamde energie cowboys actief. Deze partijen laten klanten meermaals overstappen met torenhoge kosten als gevolg. Vaak kijken deze boefjes niet op een boete, die voor de klant in rekening komt, zolang zij maar commissie pakken!
Partijen die een goede dienst aanbieden en waar veel klanten tevreden zijn behalen vaak goede reviews. Klanten blijven hier vaak hun hele leven klant omdat ze steeds doorlopend de beste aanbieding krijgen. Elk jaar, of elke 3 jaar ontvang je als klant het beste contract bij de voordeligste leverancier.
Het team van Spoed Energie zit dagelijks van 9:00 tot 21:00 klaar om snel advies te geven. We staan aan de kant van de consument in het oerwoud van energieleveranciers en netbeheerders. Maar toch werken we samen met de 20 grootste energieleveranciers om voor u snel te kunnen schakelen. Deze leveranciers betalen ons zelfs wanneer wij een klant snel aansluiten bij de leverancier waarbij we de klant naar alle tevredenheid hebben aangesloten.
Bel ons wanneer terug wilt naar uw vertrouwde leverancier. Of bel ons wanneer we u snel van advies zullen voorzien bij onderwerpen zoals klachten of hoge boetes. Wij hebben reeds 7 jaar ervaring met energieleveranciers. We kennen ze door en door!
Wij kunnen u adviseren en/of aansluiten bij letterlijk alle energieleveranciers. Spoed energie biedt tevens een laagste prijsgarantie aan.
Neem voor persoonlijke service contact op per telefoon of chat. Dagelijks geopend van 9:00 tot 21:00
Het is belangrijk dat u met een betrouwbare leverancier of tussenpersoon in zee gaat. Dit kunt u simpel weg doen door een klein onderzoekje in te stellen. Zoek altijd naar de reviews en of klachten van een bedrijf alvorens u het contract tekent! Zo weet u of u wel met een eerlijke en betrouwbare partij in zee gaat. Typ op Google simpelweg de bedrijfsnaam in met het woordje reviews of klachten.
Zowel de Consumentenbond als Kassa en Radar adviseren om jaarlijks de energie te vergelijken. Of om dit te laten doen natuurlijk. Sommige callcenters helpen klanten naar de juiste tevredenheid. Echter zijn er de laatste tijd vele zogenaamde energie cowboys actief. Deze partijen laten klanten meermaals overstappen met torenhoge kosten als gevolg. Vaak kijken deze boefjes niet op een boete, die voor de klant in rekening komt, zolang zij maar commissie pakken!
Partijen die een goede dienst aanbieden en waar veel klanten tevreden zijn behalen vaak goede reviews. Klanten blijven hier vaak hun hele leven klant omdat ze steeds doorlopend de beste aanbieding krijgen. Elk jaar, of elke 3 jaar ontvang je als klant het beste contract bij de voordeligste leverancier.
op SBS 6
Spoed Energie helpt Alberto Stegeman en beantwoordt vragen!
Undercover in Nederland # SBS 6
Spoed Energie in programma RTL4 in Onderweg naar.
Onderweg naar de regio #RTL4
op RTL 4
Ja, helaas wel! er zijn diverse redenen waardoor je afgesloten kunt worden van stroom en gas. Indien je bijv. een betaalachterstand hebt zegt de energieleverancier het energiecontract op. Vervolgens stuurt de netbeheerder je meestal een brief dat er geen energieleverancier bekend is. Voorkom afsluiting. Bel 085 080 5676.
Indien je huidige energiecontract is opgezegd en/of er is geen energieleverancier bekend op adres. Wil je afsluiting voorkomen dien je een spoedaanvraag energie bij een andere leverancier te doen. Maar bel gratis met team Spoed Energie en kies direct je leverancier!
Dat is vervelend. Team Spoed Energie helpt je graag om weer aangesloten te kunnen worden. Wij regelen met spoed je energie levering. Daarna bel je met je netbeheerder voor afspraak heraansluiting. Ben je vanuit binnenshuis afgesloten? Dit kost ongeveer 250 euro. Vanuit buitenshuis afgesloten kost bij heraansluiting ongeveer 800 euro tot 1200 euro. Vaak vragen energieleveranciers een waarborgsom. via Spoed Energie meestal niet!
Een spoedaanvraag energie is in vakjargon een inhuizing. Indien je snel energie nodig hebt doe je een spoedaanvraag.Vaak vragen energieleveranciers een borg indien je een betaalachterstand hebt bij je vorige leverancier. Verhuis je? Dan is ook vaak een spoedaanvraag noodzakelijk om tijdig energie geleverd te krijgen. Normaal gesproken gaan namelijk energieleveranciers pas na +- 30 dagen energie leveren. Je hebt 14 dagen bedenktijd maar de levering start tijdens de bedenktijd (vaak direct). Bel 085 080 5676
Een energiecontract/levering gas en/of stroom registreert elke energieleverancier in Nederland bij het Centraal Aansluit Register. Wij krijgen doorgaans een spoedaanvraag binnen 24 uur rond, tenzij anders aangegeven.
Wij bieden (alle snelle) energieleveranciers aan of registreren je aanmelding direct op het energienet. Zichtbaar voor je Netbeheerder!
Dat is een kwestie van kennis en controle. Energieleveranciers gebruiken bepaalde systemen om zogenaamde ''borg-checks'' te doen. Het team van Spoed Energie maakt gebruik van dezelfde systemen en daarbij gaan we nog extra op onderzoek uit. Wij kennen de weg naar energie zonder borg! Bel voor de gratis check 0850805676.
Ja, via digitaal aanmelden of Zelfservice.
Je kunt ook naar www.spoedenergie.nl/nu gaan.
Via Spoed Energie controleer je welke energieleverancier géén borg vraagt!
of bel gewoon even 085 080 5676 Verwachtte wachttijd: 2 minuten
Wij helpen iedereen. Met of zonder spoed. Wij hebben zelfs energie zonder borg. Niet eens alle energieleveranciers werken en/of registreren snelle spoed aanvragen. Vrijwel de meeste energie leveranciers wijken niet af van de 14 dagen bedenktijd. Bel gratis onze klantenservice, vraag een offerte of laat je gegevens achter.
Status Klantenservice: nu geen wachttijd
Niet bang zijn... Je zit nergens aan vast! Vul je gegevens in en wij bellen je doorgaans binnen 2 uur. We bekijken welke energieleverancier snel op je adres energie zonder borg kan gaan leveren. Advies = Gratis
Bedankt voor uw aanmelding.
We nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Open Gmail
Open Outlook
Check altijd via uw e-mail of u niet ergens anders energie heeft aangevraagd. Dat kan onze aanvraag namelijk tegen houden.
Spoed Energie e.a. zijn beschermde handelsnamen van LSE.nl™. Alle rechten voorbehouden. Copyright © 2024