LET OP ! Momenteel is het erg druk. Staat u lang in de wacht? Ga naar > DIGITAAL AANMELDEN < onderaan de website en meld uzelf aan.

      24 uur per dag energie aanvragen? Ga naar > Offerte < KlantenService open tot 17:00

Gebeld door een tussenpersoon??

 Wij kunnen u snel adviseren of die partij wel betrouwbaar is

Gebeld door een tussenpersoon ??

Wij kunnen u snel adviseren of die partij betrouwbaar is

Vertrouwen = goed
Controleren  = beter

 Spoed Energie sluit al jarenlang klanten snel aan bij  bekende leveranciers.  Soms bij een 'ongewenste overstap' door een  leverancier of tussenpersoon. Om deze reden heeft ons team diverse niet integere tussenpersonen in beeld gekregen. Uiteraard kunnen we i.v.m. privacyrechten deze (vaak) malafide partijen niet online bekend maken, daarbij is elke situatie anders. Wel adviseren wij u gratis per case! Vul het formulier in en wij bellen u terug in het geval u beter niet met die partij in zee kunt gaan. Indien nodig vragen we u om een extra toelichting.

Controleer de verkoper

 want Spoed Energie © kent de markt!

Ik begrijp dat Spoed Energie mij enkel gratis advies geeft, indien noodzakelijk per telefoon. Wij bellen u nooit met anoniem nummer.
Wie stopt de energie cowboys?
Aflevering Kassa uitzending van NPO


 Benadeeld door een tussenpersoon?

 

U kent het wel... Die irritante verkopers die bellen en u ongevraagd een energiecontract aanbieden. Ze verklaren vaak uw verbruik te hebben opgevraagd en een nauwkeurige vergelijking te hebben opgemaakt. Verder is het verhaal dat u alleen maar gaat besparen en géén boete betaald bij de overstap. Echter kom je later soms bedrogen uit! Het verhaal zit zo: Sinds 2 jaar kunnen tussenpersonen geen verbruik meer opvragen. Dat systeem is i.v.m. nieuwe privacywetgeving technisch onklaar gemaakt! Daarnaast betaald u meestal de maximale boete bij een overstap. Deze bedraagt €250. Daarnaast is het mogelijk dat de nieuwe leverancier een stuk duurder is in de maandlasten. U bent het slachtoffer van een cowboy!

 Ga voor een betrouwbare eerlijke partij.

 

Het is belangrijk dat u met een betrouwbare leverancier of tussenpersoon in zee gaat. Dit kunt u simpel weg doen door een klein onderzoekje in te stellen. Zoek altijd naar de reviews van een bedrijf alvorens u het contract tekent! Zo weet u of u niet voor verrassingen komt te staan achteraf.


Zowel de Consumentenbond als Kassa en Radar adviseren om jaarlijks de energie te vergelijken. Of om dit te laten doen natuurlijk. Sommige callcenters helpen klanten naar de juiste tevredenheid. Echter zijn er de laatste tijd vele zogenaamde energie cowboys actief. Deze partijen laten klanten meermaals overstappen met torenhoge kosten als gevolg. Vaak kijken deze boefjes niet op een boete, die voor de klant in rekening komt, zolang zij maar commissie pakken!


Partijen die een goede dienst aanbieden en waar veel klanten tevreden zijn behalen vaak goede reviews. Klanten blijven hier vaak hun hele leven klant omdat ze steeds doorlopend de beste aanbieding krijgen. Elk jaar, of elke 3 jaar ontvang je als klant het beste contract bij de voordeligste leverancier.

 Wat doet Spoed Energie?

 

Het team van Spoed Energie zit dagelijks van 9:00 tot 21:00 klaar om snel advies te geven. We staan aan de kant van de consument in het oerwoud van energieleveranciers en netbeheerders. Maar toch werken we samen met de 20 grootste energieleveranciers om voor u snel te kunnen schakelen. Deze leveranciers betalen ons zelfs wanneer wij een klant snel aansluiten bij de leverancier waarbij we de klant naar alle tevredenheid hebben aangesloten.


Bel ons wanneer terug wilt naar uw vertrouwde leverancier. Of bel ons wanneer we u snel van advies zullen voorzien bij onderwerpen zoals klachten of hoge boetes. Wij hebben reeds 7 jaar ervaring met energieleveranciers. We kennen ze door en door!


Wij kunnen u adviseren en/of aansluiten bij letterlijk alle energieleveranciers. Spoed energie biedt tevens een laagste prijsgarantie aan.


Neem voor persoonlijke service contact op per telefoon of chat. Dagelijks geopend van 9:00 tot 21:00

☎ 033 200 3023   
RTL 4 op bezoek bij Spoed Energie
Aflevering Onderweg naar de Regio


 Spoed Energie klant ervaringen:

☎ 033 200 3023   

Terugbelverzoek plaatsen

 want Spoed Energie © belt en helpt

#stopdecowboys*
Voor een eerlijke energiemarkt :)

*Een campagne van Spoed Energie

Share by:
Vergelijker